Translate

poniedziałek, 20 maja 2013

Shirt -design.

hey <3

Znacie na pewno wiele stron internetowych z poradami dotycznącymi trików modowych...przeróbek.. doboru stylizacji.. ciekawych upięć, zapięć i tym podobne.

Ostatnio natknęłam się na bardzo znany trik z "koszulą mojego chłopaka".
A mianowicie :



Powiem, że ciekawy trik :) jednak ja wole coś bardziej zaskakującego.. dlatego podjęłam się fajnego zadania.
My own Shirt-Design !!! Ciekawa przeróbka, nowa odsłona koszuli. ;)
Postanowiłam zrobić spódniczkę z koszuli ^^
Oto efekty pracy :






Wykonanie jest bardzo proste i  jest na takiej zasadzie.:
* odciąć kołnierz
* zapiąć koszulę na biodrach - zapięcie z tyłu
* rękawki ( ta koszula miała krótkie rękawki -  więc jeśli są długie to odciąć w połowie) zwinąć do środka - efekt kieszeni.
* dodatkowe drapowanie - jeśli się chce.
* odszycie podkroju pasa - lub przymocowanie paska
* podwinięcie dołu i przeszycie
*  dodatkowo można kołnierz wykorzystać jako aplikacja - w tym przypadku kokarda owinięta krawatem ^^
* doszycie aplikacji w wyznaczone miejsce.
I finito!!! :)
You like it ^^
Próbowałam jeszcze stworzyć kilka podobnych spódniczek..ale myślę, że jak ktoś się nakręci to stworzy równie ciekawą stylizację ^^
Więc bawcie się koszulami... niepotrzebnymi lub tymi kupionymi z lumpexach. :)

See you
Love <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz