Translate

wtorek, 14 maja 2013

Make-up workshops of Oriflame cosmetics. ^^

^^

That was very amazing day, gurl!!

Dzis byłam z moją przyjaciółką na warsztatach - prelekcji o make-upie, prowadzone przez Panią Beatę Kawecką-Florek :)
Zbadano mój poziom nawilżenia skóry. ( najniższy :( .. but I Better Work!!!)

Pani Beata przeanalizowała mój tym cery oraz owal twarzy i przystąpiła do "upiekszania mnie " ;)
Użyła przy tym kosmetyków firmy Oriflame ^^
Lekki dzienny makijaż :)

Oto efekty pracy :D
Zdjęcia w świetle dziennym ^^





























Jestem przyzwyczajona do mocniejszego makijażu, ale ten również mi się podoba :) oraz innym osobom .. zrobiłam mini sondę.
Poza tym.. jest bardzo trwały, lekki i czuję, że skóra jest bardziej miękka :)

Mini art photo bonus xD ( cause Alex must be Alex)






:)
Więc wielkie podziękowania dla Beaty Kaweckiej-Florek za dzisiejszy makeover ^^
Może to coś mnie nauczy ;) xD

See you soon
Love <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz