Translate

poniedziałek, 13 maja 2013

Psychologically :)

Hey <3

 Psychologically - czyli seria postów, w których będę opowiadała o moich niektórych przemysleniach, przeżyciach, pragnieniach, rzeczach, które motywują w życiu i tym podobne. :)

Dzisiejszym tematem tej serii postów jest : My inspiration who always make me smile.

W życiu każdego człowieka pojawiają się momenty lepsze i gorsze. Nad tymi drugimi Cieżko jest czasem zapanować. Czujemy się obco na tym świecie.. bezradni.. żyjemy w ciągłym zakłopotaniu.

I ja również miałam wiele takich momentów, lecz zawsze sobie z nimi radziłam. Kiedy brakowało mi już motywacji i siły do działania to szybko znajdywałam rozwiązanie i od razu poprawiał się mój stan.
Lecz pewnego razu byłam w kompletnym dołku. Nie czułam się dobrze w swoim ciele. Wszystko mi się nie podobało. Miałam niską samoocenę - to też skutki złych doświadczeń z dzieciństwa.
Wtedy włączyłam przypadkiem telewizją i zobaczyłam Ja...a raczej Jego :) RuPaul. i program Drag Race.. na poczatku wydawało mi się to śmieszne, ale bardzo mi się podobało.. Warto dodać, że jestem osobą Biseksualną, więc temat gay/lesbian nie jest mi obcy ^^
No nic.. oglądałam pewnien odcinek do końca..stwierdziłam : a fajne to :).
Zaczęłam się bardziej w to zagłębiać.. oglądałam wszystkie sezony od poczatku.. łącznie z Drag U.
Drag Queens.. mężczyźni, którzy lubują się w modzie i urodzie.. całkowicie zmieniają się w piekne kobiety, które robią show na scenie/wybiegu.. Coś cudownego. Polubiłam ... ba .. pokochałam ten program. A RuPaul? Uważam za swoją boginię... muzę...odmieniła moje nastawienie - do świata, ludzi, otoczenia.!!!
A co najlepsze.. poczułam się prawdziwą kobietą..(trochę to dziwne..ale to nie ma znaczenia).. polubiłam obcasy, spódniczki, sukienki...zaczęłam się częściej uśmiechać i podziwiać siebie w lustrze hehe xD Now I feel so glamazone and AWESOME in my little body ^^.

RuPaul to drag queen, supermodelka, piosenkarka i najbardziej motywująca osoba, jaką kiedykolwiek widziałam...
Na Jej motto :
" If you don't love yourself, how in the hell you gonna love somebody else "

...aż chce się żyć pełnią szczęścia!


A jeśli chodzi o piosenkę : 



... daje motywację do działania.. do spełniania marzeń.. dążenia do celu.. !!

So that GURL really motivated me !!! ALL THE TIME!! 

Tworząc stroje/kolekcję czy też podczas malowania.. słucham całej dyskografii.. wtedy czuję się jak prawdziwy Designer :D Dlatego super by bylo gdyby jedna z Jej cudownych piosenek reprezentowałaby kiedyś moją kolekcję na Fashion Week..gdzie tylko się dostanę hehe :D..

Dlatego nie zdziwcie się jeśli na tym blogu będę czasami dodawała zdjęcia, filmiki wraz z Ru i innymi Drag Queens :)
Postanowiłam równiez założyć drugiego bloga właśnie poświęconego DragQueen... ( wkrótce !). nie tylko tym z Drag Race, ale z całego świata ^^ Ponieważ uważam, że to WSPANIALI ludzie...którzy mają w dupie opinię innych i robią to co kochają !!!

Tyle na dziś :)
See you soon
Love <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz