Translate

niedziela, 26 maja 2013

Dream - make-up !!!

:)

Przeglądacie zdjęcia z sesji zdjęciowych, pokazów mody czy z innych imprez.. i widzicie ten epicki make-up !! Znacie to uczucie? I to westchnięcie : " Ach chciałabym tak wygładać.. byc tak umalowana.."
Niektóre makijaże typowo na pokazy mody czy sesje są raczej stonowane - muśnięcie podkładem, leciutki róż, kremowe cienie, cieńkie pociągnięcie eyelinera i wytuszowane rzęsy. Jednak sporo projektantów bawi się kolorami... wytwarzając przy tym nowe trendy w makijażach.. Jedną z najbardziej szalonych projektantek tego typu jest ( dla mnie ) Vivienne Westwood ! Wystarczy wejść na www.style.com i znaleźć zdjęcia z Jej pokazów ready to wear..

fall 2013 ( btw. super kolekcja)

spring 2012


spring/summer 2012

Prawda, że świetne?
Podobne makijaże są przedstawiane w magazynie Make Up Store.:
Ten magazyn widziałam ( i miałam przyjemność oglądać ) w sklepie Empik w Krakowie. Ale myślę, że w innych miastach również jest :) POLECAM.

Ale nic nie powali makijażu Drag Queens. Mogłabym godzinami oglądać program Drag Race i akcję gdzie siedzą przed lustrem i przygotowywują się do Runway-look..:)
Jeden z najbardziej mi pożądanych make-up'ów jest od RuPaul z teledysku "Call Me Starrbooty" :


Ale to nie wszystko.. chciałabym stworzyć cały Jej Look...łącznie z peruką !!


Zapraszam również na mojego drugiego bloga poświęconemu Drag Queen !! Za niedługo ukarze się tam post o  make-up tutorialach Drag Queens ^^


Love <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz