Translate

piątek, 24 maja 2013

Psychologically :) - bad feelings

hii

Psychologii część druga ^^
Tym razem poświęcona złym przeczuciom.

Każdy z nimi sie styka..jedni rzadko... drudzy zbyt czesto, co może wywołać zaburzenia emocjonalne.
I powiem Wam, że spora część moich znajomych boryka się z dość intensywnymi przeczuciami, które w pewnien sposób mogą rójnować ich stan psychiczny.
O czym tak na prawdę wtedy myślą ? Zadają sobie jakies pytania?
* A co jęśli, coś się stanie...
* Jak musze postapić, by nikomu nie zaszkodzić
* A co się stanie, gdy...
* i inne
Niby zwykłe pytania.. równie dobrze mogą wystepować z pozytywnym podtekstem.. jednak wiekszość ludzi łączy je z negatywnymi emocjami.

Ale tak na prawdę... te przeczucia zawsze sa zbędne... niepotrzebnie się nakręcamy.. myślimy, że wszystko pójdzie w złym kierunku.. że nic się nie uda.. PO CO?
Niepotrzebnie się denerwujemy...
Chociaż wiadomo, że życie jest trudne.. ale z takim nastawieniem.. ymym.. nie przetrwamy !!
Dlatego trzeba podchodzić do życia z podniesioną głową, uśmiechem na twarzy (choć nie zawsze), mówiąc sobie, że WSZYSTKO BĘDZIE OK!!! :)

Muszę Wam się przyznać, że teraz.. przez kilka dni miałam właśnie.. takie chwile słabości..
Czeka mnie trudna decyzja i martwiłam się, że zrobię z siebie idiotkę..
..Ale pomyslałam trochę.. i stwierdziłam.. czym ja się martwię.. bedzie jak bedzie.. jak wyjdzie źle.. to się podniosę i pójdę dalej... do celu !! A może stanę się silniejsza?? .. Gurl I'm Alex .. and I never fucked up !!! haha :D
żartowałam ;)
Ale.. takie nastawienie jest fajne.. zero nerwów.. luz blues !!

Dobry przykład daje też moja najbliższa przyjaciółka.. strasznie ją podziwiam w takich sytuacjach ( czasami bez wyjścia)... potrwafi zachować zimną krew.. nawet jak spada deszcz meteorów !! (rly!!)
Nie wiem jakbym zareagowała na niektóre sytuacje co Ją spotkały... Ona zawsze wyjdzie z oprezji .. i nie da się załamać !!
Dlatego jest dla mnie inspiracją i wzorem do naśladowania !! :)
DAT GURL IS AMAZING !!! <3

Ludzie.. wszystko będzie dobrze.. tylko trzeba w to wierzyć !! I w siebie również ( obowiązkowo)!!!
OPEN YOUR HEART !!!! OPEN YOUR EYES!!!!

Love <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz