Translate

niedziela, 12 maja 2013

Project - Justice League Inspiration Collection ^^ beginning

Hey lovers :)


Od jakiegoś czasu zaczynam tworzyć kolekcję ciuchów inspirowaną Ligą Sprawiedliwych - Justice League.

Dlaczego oni?
Ponieważ kocham komiksy..czy to Marwela, DC Comic, Mangi !!!
Od dziećinstwa interesowałam się postaciami komiksowymi - kreskówkowymi.. sprawiało mi to ogromną przyjemność.. moja głowa była pełna wyobraźni, pomysłów...dzięki nim zapominałam o szarej rzeczywistości.. pomagali mi sie podnieśc z dołków życiowych..
dlatego nowe projekty, kolekcje  chcialabym dedykować właśnie im ^^ począwszy od Justice League ^^

Na początek ręcznie malowane loga na T-shirtach... bardzo fajny i tani sposób na fajną koszulkę dla siebie.. polecam dla każdego kto ma odrobine talentu malarskiego i farby akrylowe ^^

Oto efekty ^^ :





krótkie przypomnienie : JUSTICE LEAGUE


Green Lantern - I feel like a Sheldon Cooper :D

WonderWoman :)

bolerko inspirowane Superman'em ;)


Jeśli dorobie resztę to oczywiście pokażę ;)

see you soon
Love <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz