Translate

piątek, 17 maja 2013

Screamotic Renovation by Małgorzata Karolak :) FINAL PART!!

Hey hey hey!!!

Drugi dzień sesji zdjęciowej wyszedł znakomicie.. Pogoda była równie przyjemna + lekki powiew wiatru ( który sprawiał, że łzawiły mi oczy xD - DON'T CRY, ALEX ).

Poszłam za radą fotografa - Małgorzaty Karolak,  poprawiłam swoją mimikę twarzy, ubrałam inne obcasy i zmieniłam wystrój na bardziej kontrastowy. Mój makijaż była bardziej wyostrzony dzięki sztucznym rzęsom ( jak na 1 raz od 3 lat to wyszło mi w miarę dobrze ).











REST OF MASTERPIECES ON :




Many people ask me : Why, Alex?? Why you're a model??
Tak jak wpominałam wcześniej.. kązdy może być modelem/modelką .. Tylko trzeba nabrać tej pewności siebie i działać... NIEWAŻNE .. że jestem niska, gruba, brzydka !! WAŻNE żeby czyć się dobrze we własnej skórze
" YOU BETTER WORK "
To że jestem projektantką ubioru to nie znaczy, że zawsze muszę szyć stroje i ubierać je na modelki... skoro sama mogę się nią stać.. oszczędzę więcej czasu, mniej nerwów.. wszystko dopasuje do własnej wizji bez krytyk czy "skrzywionych min"..
AND I DON'T CARE WHAT PEOPLE SAY!!! ;)

Tą sesją chce pokazać, że małe kobiety również są sexy :) SO I COMING OUT OF HIDING !!!



Wielkie i szczere podziękowana jeszcze raz dla Małgorzaty Karolak za tak cudowne zdjęcia, za przyjemnie spędzony czas podczas sesji, za otworzenie mych oczu na własne piekno oraz dodaniu motywacji do działania nad nowymi projektami. <3

Czekam na kolejną sesję !!! <3
SO EXCITED, GURLLLLL !!!!!!!!!!
:)

see you soon
Love <3

1 komentarz:

  1. cholernie podobają mi się te zdjęcia ale to już wiesz. widzę, że posłuchałaś rady pani fotograf: bądź spontaniczna ;)

    OdpowiedzUsuń