Translate

czwartek, 2 maja 2013

Say HELLO!! ^^

HELLO WSZYSTKIM CZYTAJĄCYM!!!

Nazywam się Alex i to mój pierwszy blog. Szczerze? To zabierałam się do tego chyba z 2 lata xD..aby go założyć.... zawsze myślałam : Ja i Blog? NO WAY!!
Ale jednak się przełamałam, ponieważ nie znalazłam dobrego miejsca na wyrażanie własnych opinii, poglądów, przemyśleń czy ujawnianiem swoich poczyniań, postępów. Niby jest ten Facebook...Maxmodels..czy inne portale społecznościowe..ale to jednak za mało ^^.
Oh. dobrze by bylo się przedstawić i powiedzieć po co, do czego, o czym?
Jestem z Polski, mieszkam w Piekarach Śląskich. Studiowałam Projektowanie Ubioru w Krakowskich Szkołach Artystycznych..a wcześniej ukończyłam Technikum Odzieżowe... Obecnie uczę się Usług Kosmetycznych ^^ by mieć drugi fach w ręku, tak na wszelki wypadek ;)

Jeśli chodzi o tematy jakie będę poruszała na blogu, to w wiekszości kierunki związane z modą, moimi kreacjami, pomysłami na stylizację, inspiracje, ale nie tylko. Chcę aby ten blog był wszechstronny, dlatego będzie troche porad odnośnie dobierania ciuchów, kosmetyków, kolorów, czy wyrażanie opinii na ciekawy temat.. ale również będzie troche psychologicznie ( czy filozoficznie?).. tak aby motywować do działania ludzi z celami w swoim życiu, aby mimo wszelkich problemów -  nie poddawać się !!
NEVER GIVE UP !!! KEEP WALKING!!! :)

Czasem mogą sie pojawiać posty dotyczące odrębnych tematów, ale również związanych z modą ( czasem cosplayem- ale to wyjaśnię przy bliższej okazji:)).

Możecie wyrażać swoje opinie, zadawać pytania czy tez poznać się. Jestem otwarta i lubię poznawac nowe, kreatywne osoby ;).

Hmm.. to narazie wszystko.. jak coś mi się przypomni to dopiszę do nowych postów.
 Awwwwkeyyy ...So ENJOY !!
See ya <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz