Translate

sobota, 4 maja 2013

Memories : My first FASHION SHOWS !!!

Hey ;D

W tym drugim poście chciałabym opowiedzieć o moich poczatkach związanych z modą.
W sumie..od dzieciństwa bawiłam się ciuchami, obcianałam spódniczki, przerabiałam ^^ moja mama jest krawcową, więc czasami mi szyła ciekawe stroje...a ja szperałam w Jej szafie i przymierzałam buty xD

Ale cały szał pokazowy zaczął się .. w 2008 roku. Wtedy uczęszczałam do Technikum Odzieżowego o profilu Technik Technologii Odzieży - byłam w 2 klasie. W Regulaminie szkoły było napisane, że udział w pokazie przypada tylko 3 i 4 klasom. Myślałam... " OK .. poczekam... i tak nie do końca potrafię szyć ".
Na początku semestru odbywał się szkolny konkurs - trzeba było narysować projekt stroju do wybranych kategorii (z tego co pamiętam ) : Kobieta Wamp, Kobieta Pracy, Kobieta Kwiatów, Kobieta o Poranku...i to.... chyba wszystko. Ja ( jako jedyna z 2 klas) wzięłam udział,  wybrałam Kobietę Pracy, narysowałam projekt i oddałam ogranizatorce. Okazało się, że jury wybrało 8 (lub 10) najlepszych projektów, które pójdą w  szkolnym pokazie mody -  mój projekt był jednym z nich ! Mimo iż byłam mało doświadczona, a dodatkowo w 2 klasie, dyrekcja pozwoliła mi uszyć z pomocą wychowawczyni ( prowadziła zajęcia z szycia) strój na pokaz. I was so Excited!!!
Pamiętam, że musiałam szyć po lekcjach, albo na zajęciach W-Fu. Miałam przez to troche problemów, ale nauczyciele byli łaskawi i cierpliwi ^^
I tak w Marcu 2008 roku odbył się szkolny Pokaz Mody ( który w pewnym sensie był również konkursem) z udziałem mojego projektu. Otrzymałam Wyróżnienie i bon o wartości 50 zl na zakupy w zaprzyjaźnionym sklepie z tkaninami.
Oto mój projekt ( troche przerobiony :) ) :
Komplet : kamizelka i spodenki z wełny w kratę.
+ elementy koszuli
z próby przed pokazem ^^
jedyne zdjęcie z tego pokazu .. sorry <3


Kolejny Pokaz Mody odbył sie rok później... wtedy mogłam już "legalnie" uczestniczyć w pokazach/konkursach ;D .
18 Marca 2009 roku -" Pożegnanie z Afryką "
Wykonałam 2 stroje :
  • męski : lniana tunika i futerkowy (typ . Baranek) wiązany pasek.
  • damski : 2 kolorowa bluzka z malowaną maską na przodzie i ołówkowa spódnica w kolorze oliwkowym ^^


projekt męski jest pokazany na filmie poniżej ( 2:42 )


W 2010 roku odbył się ostatni Pokaz Mody w tej szkole ( dla mnie of course). Wtedy pojechałam po bandzie i stworzyłam mini kolekcję składającą się z 3 modeli :
1. Żakardowy komplet kamizelki z spódnicą ołówkową w kolorze czarnym + futerkowa etola.
2. Ortalionowa koszula i żakardowe spodenki w kolorze czarnym.
3. Satynowa sukienka z doszytymi kryształkami  i żakardowy płaszcz w kolorze czarnym + futerkowy odpinany kołnierz + srebrna papierowa maska.
Zajęłam 3 miejsce w konkursie Debiuty^^.


Ja z modelkami... ta trzecia mi uciekła dammmnn it

W tym samym roku miałam okazję pokazać tą samą kolekcję na Miedzyszkolnym Konkursie Młodych Projektantów w Poznaniu. Niestety nie mam zdjęcia z tego wydarzenia :(.

Mam nadzieję, że się podoba. 
See u next time <3
Love

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz