Translate

poniedziałek, 12 maja 2014

This is a curtain !!!!!!!!! SERIOUSLY !!!

:D

..... odnośnie ostatniego posta z gorsetem :D
LUDZIE PYTAJĄ MNIE... czy to SERIO jest uszyte z firanki..??
ODPOWIADAM : Tak.. to jest Firanka.. a dokładnie Zazdroska :D
Moja droga Ivonne obdarzyła mnie workiem wspaniałych zazdrosek..nie wiem czemu ale od razu pomyślałam o Dress-Challenge !!
Anyway.... mam dowód na to że to firana !!

BAAAAAMMMM !!
Jeszcze nawet pocięta.. poznajecie który to który kawałek ? :)

Zajęłam się w końcu zakończeniem gorsetu.
Teraz to będzie lenistwo LVL 58748647493892092475464....
Nie chciało mi się jechać na Katowice po głupią tasiemkę z haczykami..
dlatego też... zrobiłam coś głupiego i szalonego w jednym... znalazłam w szafce 3 nie potrzebne staniki w kolorze czarnym, których już nie założę..
Odcięłam końcówki z zapięciem....TAKKKK!!!


Z jednego stanika odcięłam gąbkę do usztywnienia miseczek i włożyłam je pod spód.. między jedną a drugą warstwą gorsetu i przestębnowałam po powierzchni by przymocować miseczkę.


Przyszyć zakończenia w odpowiednim miejscu i done :



----------------------------------------------------------------------------------------------------------

BE READY ...FOR THAT..
#SELFIE WITH DEBBI !!!
SO THAT GONNA BE DIFFERENT... AND FAB (of course)
see.you.tomorrow


love <3

1 komentarz:

  1. hehehe cieszę się,że zazdroski się przydały :) geniuszu mój <3

    OdpowiedzUsuń