Translate

czwartek, 8 maja 2014

My Style Contest !!!!

;)

Czy pamiętacie zabarwioną sukienkę?


Otóż zakupiłam ją jakiś czas temu w sklepie Biga w Piekarach Śląskich ;).
Ta sukienka przydała mi się do porannej sesji zdjęciowej - stylizowanej.

Znalazłam jeszcze kilka rzeczy z tego samego sklepu... pokombinowałam i stworzyłam stylizację.
Oczywiście... żeby nie było zbyt "normalnie" użyłam ciekawych dodatków oraz specyficznego makijażu i ...cieni na rękach. 
Za obiektywem stał mój konwentowy znajomy - Jerzy Ferdyn ;)
On też stoi za ich obróbką + dodatkowa obróbka ze strony Karoliny ( jego dziewczyny) 
Oraz pozwoliłam sobie obrobić 2 zdjęcia w celu lekkiego doedukowania sie w Photoshopie ( może mi się kiedys przydać).

Oto efekty:



Opis stylizacji:
Sukienka bawełniana - Biga P.Ś
Szmizjerka - Biga Bytom
Kozaki - Biga P.Ś
Pasek - Biga P.Ś
Okulary ( Georgie) - Biga P.Ś


Obróbki ;)





Zapraszam również na stronę internetową sklepu Biga:


;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

+ coś CREEBULOUS !!!!

after session -- jak wyglądają plamy na rękach w przybliżeniu :D

I jak Wam się podoba?

love

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz