Translate

czwartek, 1 maja 2014

Impulse of sewing !!! Shorts... and Spideyyy !!!

;)

Gdy doskwiera Cię nuda.. na myśl przychodzą Ci same dziwne, lub złe rzeczy..
Jedni żeby się tego wyzbyć pala papierosy.. piją alkohol.. biegają albo grają w gry..
Ja szyję !!! To jest impuls. Szybki odruch z dodatkiem weny, który będzie w Tobie tkwił dopóki nie zaspokoisz swych inwencji.

Dziś Święto.. mimo dobrej pogody nie miałam ochoty na spacer..szybkie odwiedziny brata i Shoko.. film o męskiej dumie i kobiecych problemach z mamą, przy kawie i lodach.. po tym wszystkim poczułam chwilową niemoc i przeczuwałam, że zaczynam myśleć o smutnych rzeczach...
Ale nie... not this time !!!!! NEVER BE SAD !!!! Dopadł mnie impuls i zaczęłam szyć.. szybki krój..wyciągnięcie maszyny i jazda...
Pierwsze szwy i hałas głośnego silnika mnie uspokoiły ;) z resztą jak zawsze..
Teraz po wszystkim czuję się spełniona i mogę spokojnie zasnąć w nocy ;)

ANYWAY!!! I DO A PRETTY AND SOOO SIMPLY SHORTS!!!
Dzisiejsza wizyta Shoko nie była przypadkowa..ponieważ to dla Niej będę szyła owe szorty.. dlatego przemiarki/zdejmowanie wymiarów.

Ofc... najpierw modelowanie na podstawie kroju podstawowego do spodenek damskich o rozmiarze 36.


Mają to być szorty z lekko podwyższonym stanem i z gumką w pasie.. bez zamków itp. AWKAY!!!!


Jak widać.. trzeba trochę co nie co pododawać... na górę i boki by Shoko mogła swobodnie założyć spodenki.



Ok to jak zawsze zaczynamy od obrzucenia krawędzi spodenek.


Przyłożyć przód i tył spodenek prawą stroną na prawą... szyjemy na lewej.. ALWAYS!!!


Łączymy za pomocą szpilek i przystępujemy do zszywania obu części... po stronie bocznej i wewnętrznej.. ( tam gdzie macie zaznaczone szpilkami)


Szyjemy na "szerokość stopki" czyli około 0,5 cm od obrzuconej krawędzi.


Rozprasować szew.


Przed połączeniem obu nogawek najpierw należy podwinąć dolne krawędzie nogawek i przestębnować. Dla początkujących - by Wam się nie zsuwała ta krawędź najlepiej sobie poprzypinajcie założenie szpilkami lub sfastrygujcie.


I'MMA PRO..SO I CAN DO IT WITHOUT THIS SHIT !!!!! xD


Łączymy nogawki po stronie wewnętrznej.. takie upięcie szpilek jest bardziej korzystniejsze przy szyciu niż w wersji pionowej...


...ponieważ możemy swobodnie przejechać przez maszynę.. igła ominie szpilki a krawędzie nogawek nam się nie zsuną i nie pojedziemy prosto ;) AWKAYYY?????


By wzmocnić szew ( żeby się nie pruł ) najlepiej przejechać po prawej stronie łapiąc krawędź od spodu... w odległości 1mm od szwu.


DONE... teraz tylko podwinąć i zaznaczyć szpilkami tunel do gumki... przejechać dookoła - pozostawiając 2cm dziury na wciągnięcie gumki i FINITOOOO!!


Niestety nie miałam odpowiedniej gumki dlatego Final Form zobaczycie next time ;)


so.. u like it !!!???????

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wczoraj miałam przyjemność być na jednym z najlepszych filmów w tym roku ( 1st is Captain OFC ), które obejrzałam w kinie.
The Amazing Spider-man 2 



#HOLEPIC BEFORE !!!





Idę byczyć się dalej..
Miłej majówki.
love <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz