Translate

wtorek, 6 maja 2014

Challenge and Reason ! -- Gorset ( first part of dress).

;)

Po wielu wiadomościach od ludzi z propozycją uszycia dla Nich sukni ślubnych i innych w tym podobne... postanowiłam zrobić małe Challenge by potem coś innym uświadomić.

Otóż postanowiłam uszyć sukienkę, która będzie przypominała balową/czy ślubną.
Wszystko zaczyna się od gorsetu...

Zanim zdążyłam znaleźć odpowiedni krój przeszukałam wszystkie magazyny z krojami, jakie mam w domu ( około 50 )...więc minął cały poranek...
Ok.. wykrojenie...aaa wait... miara..moją modelką był mój kochany manekin, Debora ;) [btw. okazało się, że mamy te same wymiary ciała xD I'm so FAB and SLIM.SASSY.BITCH ]


Aż 6 elementów składające się w jeden gorset..
I teraz zabawa...
Każdą część musisz skroić po 4 razy bo gorset ma dwie warstwy.. zewnętrzną i wewnętrzną.

Zajęłam sie wewnętrzną warstwą..

Zanim się skapłam, która jest która...( miałam podpisane, żeby nie było), połączyłam większość.. robią przy tym kilka zakładek więc dodatkowe prucie...
Potem okazało się że stanik miałam do dolnej części przyszyć..więc znowu musiałam pruć...
Jak już dobrze wyszło...upięłam na manekinie.. za duże ;/ ...
No to po 1 cm z jednego i drugiego boku..i okazało się, że coś zaczęło się dziwnego dziać.


Z dużo w rowku...jakieś zakładeczki na staniku...i na dolnej części..


Przód odstaje...bok zaczyna falować...


O proszem...


Zakładeczki z tylu i co... jakoś wczesniej bylo zaaa szeroko a teraz przy klatce za mało xD

No i co... caly dzień z głowy..jeszcze drugi dzień na poprawianie tego i uszycie kolejnej i poprawianie warstwy.. Czyli 2-3 dni na jedną pierdołę..

A reszta...spódnica i jakies zdobienia.. ciekawe ile to mi zajmie..

SO...NOW YOU KNOW WHY I DON'T LIKE MAKE DRESSES!!!!!!!

WIĘC PROSZĘ... JEŚLI CHCECIE SUKIENKĘ..IDŹCIE DO SKLEPU/SALONU.. KUPCIE SOBIE ..TANIEJ WAM TO WYJDZIE NIŻ U KRAWCA...BO NIE DOŚĆ ŻE ZAOSZCZĘDZICIE PIENIĄDZE TO JESZCZE SPORO NERWÓW - MOICH I WASZYCH PRZY PRZEMIARKACH I KOLEJNYCH POPRAWKACH.. ;)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!THANK YOU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

love <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz