Translate

niedziela, 18 maja 2014

Call me Alejandro!!!

;)

Ostatnio nic tylko siedziałam, relaxowałam sie i robiłam dziwne rzeczy.
Ale już dostałam cynk na projekt więc.. się zacznie :)

ANYWAY...
Sporo relaxowania się...Zobaczyłam obie części Hobbita w domku .. mimo iż widziałam w kinie to i tak te filmy mi się nie znudzą :)


Oczywiście, żeby nie było - oglądałam w trakcie malowania paznokci, pedicure i z maseczką na twarzy :D xD

coffee-orgasm




Od jakiegoś czasu..nie wiem czy coś jest dziwnego w mojej osobie czy problem z imieniem..ale sporo osób zaczęło się do mnie zwracać po męsku.. "Panie Aleksandrze.." usłyszane w słuchawce telefonu.. zmiażdżyło system :D.. gdyby doczytali dalszą część mojego CV pewnie by pomyśleli, że kolejny pedałkowaty artysta :D
I od razu myśli.. co by było gdyby....
Pewnego dnia Shoko mówi : " Ejjj pomalujmy się na Conchitę.!!"

CHALLENGE ACCEPTED


Conchiiii <3

NAILED IT !!!!!
Call me Alejandro NOW !!!
<3
we look soo FAB!!!!
Do twarzy Nam w brodach :D




Z Agnieszką, która przeraziła się na mój widok.:
"JO CIE DUPCA"


KAZAKY
zakochałam się ... faceci w szpilach o jaa.. i ten kochany człopaczek z loczkami <3

świetny teledysk !!!!!

see you soon
love <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz