Translate

piątek, 4 kwietnia 2014

Spring Time Photo Session ( real and funny version) ;)

;)
Tak.. nastała wiosna.. trochę dawno temu..ale sesję trzeba zrobić.. prześliczna pogoda.. ciepło i przyjemnie..a Alex skacze i biega w bardzo wysokich kozakach i w okularach przeciwsłonecznych obklejone ćwiekami... Why? .. Cause Fuckin ART Spring... that's why, awkay!!!!! xD

Do zabawy zaprosiłam Ivonne - cudotwórczyni w świecie włosów, znaną z ciekawych upięć na dawnej już sesji grupowej ;) Tym razem jako i fryzjerka...i modelka :D YAAASSS!!! I wyszło świetnie !

Fotografowała Nas przeurocza i o ciepłym serduszku Agnieszka Pogorzałek - Gross !!
Zdała z siebie wszystko i zdjęcia wyszły cudownie ;) Za co Jej bardzo dziekuję z mojego serducha <3.

Anyway.... Sesja była ciekawa..towarzyszyły nam dzieciaki Ivonne i Agnieszki..sporo śmiechu, zabawy i ..ciekawych komentarzy ze strony spacerujących spokojnie ludzi :D

Piękne zdjęcia można zobaczyć na mojej stronie na FB :


Zachęcam też do odwiedzenia strony Agnieszki ;) :


Oraz strony Ivonne i autorskiego Bloga ;) :


A teraz zdjęcia z sesji, które nie znajdziecie na mojej stronie..trochę uśmiechu i ogólnego działania ;)
ENJOY











Ahhh było nice xD
A za niedługo pokażę co wyrabiałyśmy z Anią w TG xD

A teraz mała sensacja.. cieszę się z tego że poprawił mi się wzrok i będę wyglądała na bardziej mądrzejszą xD never dumb blondie !!!!!

love <3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz