Translate

wtorek, 15 kwietnia 2014

Fun with Lashess!!!! ( pics and MOVIE)

;)
LASHES LASHES LAASHESS !!!!! <3

Jakbym miała trochę więcej miejsca w szafkach to bym na pewno przeznaczyła na własną kolekcję sztucznych rzęs.. KOCHAM JE !!!
Dlatego postanowiłam zbierać owe cudeńka :D nosić je.. make a street-runway on life.. and be FABULOUS!!!
Na razie mam 2 pary..miałam tego więcej ale kilka z nich się już nie nadawały do użytku.. były pogniecione i połamane ;)
Ale obiecuję się o nie troszczyć jak o swoje dzieci !!!

Tak apropos ostatniej sesji z niebieskimi włosami i rzęsami jak pióra ptaków...Sporo osób pytało mnie jakie jest użytkowanie takich rzęs, jak sie je nosi, czy nie są ciężkie i jak to ogólnie wygląda w praktyce..
Warto wspomnieć.. tak na początek.. te rzęst miały być krótsze i mniejsze.. tak podawali na stronie allegro.. ale okazały się gigantyczne.. Shoko nieco je podcieła i nadała dobrego kształtu.
Co do ciężaru..aż tak wielkiego nie ma.. chociaż bałam się, że nie otworzę oka xD.. swobodnie je się nosi..prawie ich nie czułam jak przy standardowych rzęsach... jednak.. miałam czasami lekkie trudności z rozszerzeniem oka.. w sensie otworzenie do maximum w trakcie pozowania by było widać że mam oczy xD..bo końcówki rzęs drapały/łaskotały mi brwi... YASSS...xDDD ale to wszystko by wyglądać FAB!!!
Dziś postanowiłam pokazać Wam kilka zdjęć oraz krótki FILMIK !! ( tak filmik xDDD ) jak owe rzęsy się zachowują na oczach..i jak wyglądają jeśli przykleimy je na dolną czy górną powiekę.
ENJOYY!!!









I OBIECANY FILMIK !!! MY FIRST TIME !!!



Do you like it?!!

love <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz