Translate

czwartek, 24 kwietnia 2014

My 2 years with Drag Race !!!!

;)

Oh god.. jak to przeleciało... 2 lata temu zobaczyłam w telewizji jeden z odcinków Drag Race.
Na poczatku pomyślałam : WTF??? xD Serio... ale dotrwałam do końca...i ktoregoś dnia znowu zobaczyłam kolejny odcinek.. i stwierdziłam, że : OMG.. ale to super :D

No i się zaczęło...
szukanie po internetach...wszelkie informacje.. jaranie się wyglądem Ru...słuchanie muzyki Drag oraz całej dyskografii RuPaul...filmy.. wynajdywanie całych serii jedna po drugiej...Untucked... tutoriale na Youtube...twitter/tumblr..oraz własny dodatkowy blog o Drag Queen...i tak jest do teraz...
Już 6 sezon a mi nadal się to nie znudziło.. z roku na rok bardziej mnie to jara i fascynuje.. marzę o tym by ich poznać...lub chociaż zobaczyć.. być obok..lub współpracować z Drag Queen...szyć dla nich stroje.. ubierać do clubów..do teledysków itp..

Ale wracając do serii Drag Race... Zaczęłam od 3 sezonu..ale tuż po nim wróciłam do wcześniejszych i śledziłam kolejne..Tyle inspiracji...kolorów...śmiesznych sytuacji, które zawsze poprawiały mi zjebany humor..nowe ciekawe słowa...fascynacja tym, że można spotkać aż tak utalentowane osoby.. no i co z tego, że to faceci przebierający się za kobiety.. to ich pasja..miłość...sztuka..wyrażanie siebie.
Niby głupiutki programik o Drag Queen ale wyciagnęłam z niego mnóstwo inspiracji oraz wnosków na swój temat.. wiem kim chcę być i co robić w życiu.. Niestety Drag nie będę..ale to nic.. jest przecież tyle możliwości...
Nabrałam więcej nadziei oraz sympatii i miłości do bliźnich.. jak to Ru zawsze mówiła na końcu odcinka :

Skoro oni są sobą i się tego nie wstydzą to czemu ja powinnam chować przed ludźmi moje prawdziwe Ja?
Coming out of Hiding... ta piosenka dodaje mi zawsze siły do działania.. nie boję się krytyk innych.. ona jest najmniej ważna.. This is my Time.. This is my Shoot!!!! Nie patrzę na to co ludzie myślą o moim wyglądzie, bi-lifie, tym co robię ze swoim życiem i jak traktuję innych..co powinnam a czego nie..
Ale nie tylko.. piosenki innych drag zawsze sprawiają, że mam uśmiech na twarzy.. dystans do siebie to podstawa..a zrobić przeróbkę Girl on Fire and Boy is a Bottom to trzeba być nieźle pozytywnie zrytym :D 

Wiekszość z Was pewnie uważa, że to co piszę to szaleństwo i jestem popierdolona.. YAASSS HONEY I'M BITCH !!!!Remember.. No T.. No Shade !!!

i'm gonnaaaa drinkin and watchinnn bitchinnn !!!!

Just go out and be F.A.B !!!!!

love <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz