Translate

sobota, 7 września 2013

NEW project - PREVIEW.... and psycho-artist-problems.

;)

Do ... you ... remeber... this ?


Jednak stwierdziłam, że to nie to .. i trochę pozmieniałam co nie co..+ dodatki i takie tam .. i teraz ten projekt jest wzbogacony o nowe zapięcia, futerkowy kołnierzyk (dzięki Juna <3 ), dodatkowe fałdy z tyłu oraz doczepiany ornament z falbaną. A, i jeszcze uszyłam do tego baskinkę -  z którą albo doszyję do żakietu albo stworzę baskinkę zaczepianą na naszyty na niej skórzany pasek. Dam znać !

Efekt :







baskinka :) 

Pierwotna forma pierwszego projektu mini kolekcji (maybe). :
- ta czarna, z brokatowym wzorem, tkanina jest przeznaczona na sukienkę do tego projektu...
you'll see next time ! <3



Ahhh.. artyści i ich problemy... największy problem to częsta zmiana jednej rzeczy.. bo najpierw jara a .. potem już nie .. ah fuck..
Jak widać mi się to zbyt często zdarza. I zawsze wtedy jestem zła na siebie z tego powodu... że nie umiem się zdecydować na 100 % . W samym życiu jest podobnie...ale od czego ma się "doradców " ;) .

Ludzie to dobrzy doradcy...lecz nie wszyscy zasługują na taką posadę. 
Niektórzy potrafią jeszcze bardziej namieszać.. i wtedy ta iskra motywacji spada do zera. To tacy "pożeracze chęci" -  dlatego najlepiej jest unikać takich osób ;) by żyło się lepiej, nie ? ( fuck, mówię jak Tusk).
Najlepiej szukać takich doradców wśród swoich, przyjaciół, ARTYSTÓW!!! .. Wspólnymi siłami można zdziałać wszystko.. tylko potrzeba motywacji i chęci z oby stron..a nie, że jedna się jara a druga ma to w dupie...rly?

A wracając do tworzenia... może to dziwne lub smutne ( ale takie ...so art..-,-).. mi się chce i tworzę najchętniej wtedy... kiedy mam doła albo ktoś mnie wkurzy.. W tym czasie puszczam muzykę ( heavy) i jadę z tym koksem z zmarszczonym czołem.. To mnie odpręża, wyładowywuję się dzieki kłuciu igłą, hałaśliwiej maszynie do szycia i rytmach z głośników, które współgrają z moją pracą.. I love it.!!! Ale nie, to nie zachęta by mnie ciagle wkurzać bym pracowała bardziej !! ( chociaż...). Ale ostatnie akcje i sytuacje w moim życiu dały pewnien rezultat, który widać w tym poście ;).

Have a nice time
love <3


1 komentarz: