Translate

wtorek, 27 sierpnia 2013

Birthday !! - lovely people & gifts

:*

Wczoraj obchodziłam urodziny... starzeję się z roku na rok :D
Za każdym razem jest przeżywam ten dzień inaczej i postanawiam sobie nowe rzeczy.
Ale też nie światopogląd mi się zmienia.. ale też nabieram motywacji i dodatkowej siły na tworzenie.

Lecz owa motywacja nie zawsze jest wynikiem własnej woli..często jest ona wynikiem działania bliskich i tych dalszych osób .. kiedy Ci około 70 osób na FB, kilkoro dzwoniących i tych spotkanych osobiście życzy wszystkiego co najlepsze, samych sukcesów, spełniania się w projektowaniu. Niby nic a daje kopa na drugi dzień..i na kolejne :) Dziękuję!! <3

Ale nic tak nie uszczęsliwa w ten dzień jak Gifty..a szczególnie jeden który sprawiłam sobie sama !!! :)
Czatowałam na nią trochę, a nawet poprosiłam Panią z butiku aby mi ją odstawiła :)
Opłaciło się czekać :)



Wiekszość tegorocznych giftów były dla mnie zaskoczeniem..

+ 1 i  ptasie mleczko - by my Love <3

by my Uke <3

+ sweets - by my Best Friend <3

by my friend of Japan <3


Nic mi teraz nie pozostaje jak działać i spełniać się tak jak mi życzono.. oby nikogo nie zawieść :)

Love <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz