Translate

poniedziałek, 30 września 2013

DIY : Quick dress ! and little art.

:)

Najlepszym rozwiązaniem na nudę czy przygnębienie to tworzyć, tworzyć i jeszcze raz tworzyć :).
Dlatego postanowiłam się trochę pobawić w przerabianie.

Super szybka sukienka na każdą okazję. Dosłownie każdy może ją sobie zrobić i nosić do wszystkiego na jesienne, chłodne dni :).
Kupiłam dzersejowy golf w kolorze brudnego różu .. wymierzyłam ( na oko) dość spory kawałek do podcięcia i obciełam. [ mój pies Moru bacznie obserwował moje wyczyny :) ].



W szafie znalazłam spory kawałek syntetycznego i elastycznego materiału z brokatowym wzorem :)



Wyciełam wzór spódnicy ołówkowej dopasowanej - specjalnie do tego typu materiałów ( bez zaszewek i dodatkowych szwów - jeden szew.!). Długość ok. 50-60 cm .



Jak widać szew jest obrzucony ściegiem owerlockowym 5-nitkowym.

Na górnej części ( szerszej) spódnicy należy zaznaczyć miejsca na zakładni w przodzie i tyle. W przodzie w okolicach boków. Z tyłu w okolicach środka - by nadać ciekawy wygląd. Dolne krawędzie obrzucić i przeszyć.



Teraz tylko wystarczy przygotowane części ze sobą połączyć.


Efekt :



... jeszcze dodatki :)
.......and FinalForm.





:) ok .. sukienka zrobiona.. czas się zabawić na mieście :D !!!!

Od kilku dni jestem co nie co uziemiona z powodu stłuczonego kolana. Ale nadal nie przestaję tworzyć. Zabrałam się z rysowanie prowizorycznych nadruków, które w przyszłości chciałabym zrealizować.
Od pewnego czasu mam lekką manię na Cher, jej nowe, ale też starsze utwory :). W rytmie "Belive" narysowałam karykaturę Cher z jej czasów młodości :)



I must make/have you, girrll !!! <3
Next time : RuPaul and Manila Luzon :) <3

see you soon
Love <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz