Translate

piątek, 2 sierpnia 2013

Awesome meetings ... photoshop-fun and .. :)

:)

Troche mnie tu nie było.. well...
Znowu sporo zmian.. na lepsze i gorsze..ale to już za mną ^^

Ostatnio sporo się działo, dlatego też nic nie pisałam..
Ciekawe spotkania, zjazd rodzinny, relaxacyjne wieczory i działania w photoshopie ^^ - te projektowe i te z nudów.

Zacznę od spotkań. W końcu miałam okazję spotkać moje "Ladys", jak w każde wakacje na Bytomskim Rynku ^^


Ale i tak nic nie pobije najbardziej Fabulous spotkania tych wakacji :)
My best friend Shun'Ichi z Tokyo po raz drugi odwiedził Polskę w tym roku.. Spotkaliśmy się w Katowicach i pojechaliśmy zwiedzać Park Chorzowski, ZOO i Silesia City Center. ^^ Było cudnie i epicko.. w sumie jak zawsze kiedy sie spotykamy xD.
Otrzymałam prezent, który szczerze powiedziawszy się nie spodziewałam..
VOGUE JAPAN !!!!!!!!!!!!!! <3



sooo FABULOUS...
...a co w środku ? .. Podkładka na dokumenty z FENDI oraz kartka ^^ !!! <3
love it <3


[bedzie mi pasowała do ...nowej..torebki :D ale o tym to kiedyś ..]

Zjazd rodzinny był ciekawy, lecz męczący..Też wzbogaciły mnie o nowe "cacuszka"
Perfum Yves Rocher - w sumie oglądalam go kiedyś w salonie
Ma cudny zapach !!!!!!!! I długo trzyma !!!


Australijskie wzoniki i talerzyki. Bardzo popularne na tym kontynencie. Oddają charakter tego miejsca..dzikość..klimatyczna barwność ^^
btw. Lubię kolekcjonować takie rzeczy z różnych części świata ^^



No .. ale przejdzmy już do tej artystycznej części.
Zeskanowalam wszystkie projekty z kolekcji Justice League. Wspięłam pośladki i zabralam się do roboty ^^ mam głęboką nadzieję, że w połowie sierpnia udami się zacząć chociaż poszukać odpowiednich tkanin...




:)
Zdarzyły mi się też te nudne dni.. dlatego też się pobawiłam trochę.. powoli się szkolę ^^
Ale pozwoliłam sobie to nazwać : " Creebulous pics "





have a great summer time ^^

love <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz