Translate

sobota, 20 lipca 2013

Work at Work .. plans..projects and more ^^

:)

Udało się w końcu wprowadzić pierwsze projekty na komputer ( poprzez skanowanie).. lekkie dopieszczenie w photoshopie i mamy już pierwsze materiały do nowego portfolio :)
Też moje "bazgrały z nudów" wprowadziłam do komputera..niby tak dla picu ale moze sie kiedyś przydać [ np. materiał na nadruk na koszulkę :) ].
Szybki shoot Sowiej kolekcji ^^







Gdy nudno w pracy - rysuję tworzę kreuję...
Postanowiłam przelać projekty Justice League Colletion na papier aby wiedzieć czego tak na prawdę się chce w tej kolekcji pokazać ^^



[za niedlugo zeskanuję tą kolekcję :)]

Znalazłam ostatnio ciekawą lekturkę do poczytania w tym moim ulubionym stanowisku z wymiennymi książkami :)
NANANANANANANANAN BATMAN



Tak na zakończenie... coś co sprawiło mnie o chwilowy ból w kostkach.. FIRST TIME na moich nogach.. HIGH HIGH HIIIIGH HEELS  :D 15 cm !!!! LOOK FABULOUS... but it's really hurts :(


Może kiedyś się skuszę na.. podobne - mniejsze xD

love <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz