Translate

poniedziałek, 1 lipca 2013

Changes.....

:)

Ufff strasznie długo nie pisałam nic..
dużo było spraw do załatwiania..zdobycie nowej pracy.. więc teraz tym bardziej będzie ciezko coś zrobic, ale postaram się.. wena powoli wraca, więc jest dobrze ^^

Sesja zdjęciowa dopiero w sierpniu, więc mam czas na dokończenie niektórych strojów..porawić.. doszyc.. znaleźć.. wszystko na raz !!!

Dzis tylko taki szybki szpil z projektantami..
oglądalam kolekcję Elie Saab i Diora.

Elie Saab Resort 2014:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150316837119999.1073741861.5913929998&type=1 (moze uda się otworzyć)

Ciekawe łączenia kolorystyczne.. geometria.. wymodelowane a zarazem proste fasony..zwiewność tkanin.. pomysłowe rozwiązania .. łączenie tkanin z koronkami..wyrazistość ... nowe wcielenia małej czarnej..
.. zaskoczyla mnie ta kolekcja.. zawsze oglądając Elie Saab miałam na mysli przesadną elegancję.. teraz wlaśnie kilka kreacji jest taka swobodna i na luzie.. no no.. :) chyba już w pełnie się do Elie przekonałam :)


my master .. Dior Haute Couture Fall-Winter 2013-2014:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.526175447437125.1073741867.118197471568260&type=1

Równie ciekawa aczkolwiek troche się rozczarowałam.. bo Dior zawsze słynął z tych ogronmych i przecudnych sukni, ciężkich do ogarnięcia fasonów i dobrze dobranej kolorystyki. Tutaj mamy troche neutralne kolory choć zdarzają się kontrasty. Muszę przyznać, że zabawa fakturą materiałów mu wyszła wspaniale.. i to daje mu mojego mega plusa :) .. choć te fasony.. niektore się powtarzają i mi samej w sobie nie podobają.. dodatki też robią swoje .. np te długie rękawiczki .. świetne są..nadaja uroku :).

no nic.. Konczę ^^
może uda mi się coś napisać za jakiś czas

Love <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz