Translate

poniedziałek, 15 lipca 2013

Justice League ..again.. How to make !

:)

Kocham mieć wolne co drugi dzień... wtedy skupiam się na tym co przyjemne..a przede wszystkim na projektach..tworzeniu..malowaniu.. jednym słowem DESIGN :)

Dzisiaj zajęłam się skanowaniem i przerabianiem moich projektów do nowego portfolio. ( on next post)
i stworzeniem kolejnej części JL Colletion - Batman ( NANANANA)
Tym razem chciałabym pokazać jak mniejwiecej nakładam farbę..
Wzór loga wcześniej narysowałam na kartce i wyciełam - w formie szablonu..
Przyłozyłam go na bluzkę i obrysowałam ołówkiem.


Nakładanie farb akrylowych.. najlepiej na początku kontury - wąskim pędzlem.


Reszte później wypełnić - grubszym pędzlem.


I finito ^^
Logo Batman gotowe :)


Czas iść na miasto i pokazać moc sprawiedliwości !!!!!!!!
nanananana
xD

Love <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz