Translate

sobota, 1 czerwca 2013

MATSURI Festival ^^

:)

Dziś miałam okazję odziać się w moją letnią Yukatę (kimono) na Festiwalu Japońskim MATSURI, który odbył się w Tarnogórskim Centrum Kultury / Tarnowskie Góry. To miejsce gdzie kiedyś miałam przyjemność uczyć się języka japońskiego :)
Moi znajomi również byli.. kończyli ten rok nauki..i też, niektórzy, byli ubrani w Yukaty... pomagali przy przygotowaniach.
Mnóstwo atrakcji : ceremonia picia japońskiej herbaty, pokaz Kendo, zespół taneczny z Krakowa, degustacja sushi.. ale też warsztaty origami, malowanie kanji, stoiska z książkami, gazetami...stoiska reklamujące zabiegi kosmetyczne ^^
Więc było na co popatrzeć :D

Oto ja i moja Yukata ^^



me & my friend Juna ^^

Kokeshi Dolls - me & Juna :)

with sensei Noriko Fujigaki ^^

me & my friend Bartek ( in Seimeido suit)

me & GURLS ^^ ( in Yukata)

relax after festival - Wien's style coffee and Pinacolado's tea ^^<not in pics-but on my right>

Zachęciam do odwiedzenia takich festiwali..to na prawdę fajna zabawa..poznanie nowej odmiennej kultury..wiele atrakcji :) POLECAM :)

Love <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz