Translate

piątek, 21 czerwca 2013

Designing...leggins...meetings..drawing...EVERYTHING!!!!!!

;o

Ciężki tydzien..
Spotkania z dawnymi znajomymi .. nocny spontant ...impreza pożegnalna.. wino na łonie natury .. projektowanie na konkurs .. rysowanie projektów .. jeszcze ta nauka do szkoły..ta praktyczna i teoretyczna ^^ .. dużo przemyśleń .. decyzji i dobre wiadomości ^^
więc teraz piątek musi być dniem odpoczynku ..w końcu mam czas by to coś napisać (pochwalić sie ...joke) :)
Oczywiście jak przez ten czas robiłam same pozytywne i dobre rzeczy .. to musiało się stać coś niebezpiecznego.. Uwaga! Załozyłam Tumblra... niby nic.. ale co ja tam wynajduję i rebloguję? ulala .. ludzie niech się boją :D

Ale nic.. zacznę od początku..
po warsztatach kosmetycznych miałam przyjemność ( w końcu) odwiedzić mojego gay-artystę ^^ so lucky guy.. ma imponujący widok z okna ( a w nocy Księżyc świeci wprost na jego okno) oraz jeden z piekniejszych Parków ( Park w Chorzowie) przed swoim osiedlem...





po imprezowaniu czas sie brać do rysowania.. otrzymalam informacje o Konkursie, w którym trzeba zaprojektować strój kąpielowy dla Miss Polka 2013... więc wzięłam sie do rysowania prowizorek..:


musiałam troche zmienic koncepcję projektową..zeskanować..przerobić w Photoshopie ^^ i Finito ^^


[to rysunek bez opisu ^^]

Dobrze by bylo się pochwalić leginsami, które wywarły kiedyś spore zamieszanie na ulicy .. o mały włos bym rozsypała pewnien związek.. co jest w nich nie tak? to nie wiem.. aż się zapytalam czy " wyglądam dziwnie?".. [przecież tyle się namęczyłam by zdobyć ten materiał ! xD]

mangaLEGGINS <3

I <3 LEGGINS!!!!
Dlatego chcę znajdywać wiele ciekawych wzorów i szyć szyć szyć ... mieć sporą kolekcję ... 2 szafy !!!!

.. no i tak.. rysowania ciąg dalszy .. w końcu się przełamałam by wziąć ołówek i przelać mój długo wymyślany projekt Lady'Merica (czyli mój ulubiony Captain America w wersji damskiej i eleganckiej :) ).
teraz tylko znaleźć odpowiednie materiały.. kroje..hełm i ewentualnie zrobić tarczę..:) that gonna be FABULOUS!!!!!!!!!!! ;D



Love <3

1 komentarz: