Translate

niedziela, 16 lutego 2014

Trends, bitchy boots and challenge ^^

:)

Stwierdziłam, że jestem bardzo do tyłu z przeglądem nowych kolekcji w sieciówkach, trendach i ciekawostkach.. Dlategooo dziś wybrałam się do centrum handlowego by to wszystko wybadać i zrobić małe challenge...

Kierunek : Atrium Plejada w Bytomiu

Najpierw szukałam ciuchów które przykuły moją uwagę ... jestem bardzo wybredna i cieżko jest mi zaimponować ... Było kilka ciekawych fasonów, ale to wszytsko się powtarzało czyli : czarna skóra w różnych częściach stroju, np. na rękawach, boczkach ale też pagonach czy padkach kieszeniowych...
Dalej :  łączenia dwór różnych tkanin, jak np. jedwab z nadrukiem + strecz ... tako oto ciekawostkę dorwałam w marce Reporter .. przy nowej kolekcji inspirowanej japonią :


Muszę przyznać, jak na zwykłą ( lub niezwykłą, nevermind) bluzę z raglanowym rękawem i sugoi nadrukiem to przkuła moją uwagę :) 
Jedyne wady to to, że jest trochę za krótka i szeroka jak na rozmiar S.
Ale mimo wszystko fajnie się prezentuje i jest bardzo wygodna .. więc polecam :)!!

End thenn.. Orsay wypuścił klasyczny fason białych żakietów.. które mają dodatkowe obłożenie - nieco wydłuzone by odstawało spod podstawowej warstwy w kolorze czarnym.. jak na moje krawieckie oko to nie trudnę do zrobienia.. wystarczy wyciać dodatkowe kawałki ( wydłużone) obłożenia przodu i doszyć do podszewki... that's all .. wait..did I broke the secret? xDD
Na zdjęciu cięzko jest zauważyć tą czarną część - może jak spojrzycie na mój brązowy pasek to zauwżycie czarną lukę ^^
Fajny klasyczny i elegancki szyk.. uszyty z dość dobrego gatunkowo materiału, ale bałabym się, że się ubrudzi przy pierwszej lepszej okazji.. 

No i dochodzimy... do wspomnianego:

Challenge : Weird Clothes - How do I look?

Czyli szukanie dziwnych ubrań - taki, których bym raczej nie założyła.

Plejada ma to do siebie, że tam jest mało sklepów i ciężko jest znaleźć na prawdę coś dziwnego..może jak pojadę do większego centrum to tam zaszaleję ^^
...ale też nie z tego powodu... na dzisiejszy wypad ubrałam barddzzzoo wysokie kozaki na platformie, które zakupiłam niedawno. xD Był FAMEE !! ale i ból...ale było warto.. żyję, nie zabiłam się i nic nie złamałam :D



ALEEEE wracając do Weirdóóów !!
W Vero Modzie znalazłam 2 ciuchy z kolekcji - a'la oficerskiej..komadno..rambo i wojsko itp..
Kurtka i koszula niby fajne.. mają nowoczesne zdobienia jak ćwieki ale sam fason jest troche odpychający jak dla mnie.. nie czuję się dobrze też w takich sztywnych tkaninach... jeszcze te naszywki na koszuli.. makabra..no ale jak kto lubi.. może Was przekonają :D



So... How do i look?

Jeśli chodzi o trendy w ciuchach, które się powtarzają...to właśnie wspomniane łączenia materiałów czy skórzane dodatki.. ale nie tylko... czarno białe kolory... mnóstwo żakardowych wzorów oraz bardzo kolorowe spodnie..'
Jeśli chodzi o T-shirty to w większości to duże napisy... bardzo przykuła moje oko jedna ..chyba w Croppie czy House ( w sumie to to samo xD) " I love being Single" czy " No boyfriend, No problems" ... czyżby jakiś bunt albo wpływy gender ?
Style : Glam rock.. wszędzie glam rock.. tylko u niektórych markach ten glam jest... mało glam a bardziej emo xD ale to się wytnie...
Najwięcej jest koszul... chiffonowych czy jedwabnopodobnych z bufkami przy mankietach i rękawach..ze stójką - najczęściej są w centki, kropki lub bardzo chaostyczne wzory.

Wyprawa skończona ^^
potem ofc siedzenie u Shoko i mieszanka chipsów z żelkami.. yeah !!! Make my Butt more bigger !!!

love <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz