Translate

poniedziałek, 17 marca 2014

ドット preview and new eyebrows xD

Robi się robiiii !!!

Dziś spotkałam się z moją Fabulizer Girl - Shoko... w celu konsultacji makijażowej do nowego projektu o nazwie Dotto ( ドット )... sesja odbędzie...się za jakiś czas ale na poczatku trzeba ustalic pewne fakty i rozpracować poszczególne czynności :) ..
Zapach podkładów.. mizianie pędzlem...trudności z konturowaniem ust...a to dopiero początek.. ciekawe ile nam to zejdzie przed samą sesją xD..ale wyszło Cudnie.. my face is Ready and Fishy.

ten lekki syf i pocięte rzęsy... najsu !!!

bitchy wings - before



A CO NAJLEPSZEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!


Po jednej stronie twarzy widać dziwną kreskę na mojej brwi.... pierwsze skojarzenie : KAGAMI TAIGA !!!!! Shoko poprawiła.. ja dorysowałam po drugiej stronie i tak oto my new look... nie ma jak być przystojnym  Kise Ryota z niebieskimi oczami jak Kuroko Tetsuya a mieć brwi jak Kagami Taiga... cool story bro? xDD


Wystarczy uszyć szybko sukienkę i ustalić termin sesji... więc zdjątka soon :D ;)

love <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz