Translate

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Ligh & Dark - session with Szada :)

;)

Oh gosh!!!
Zapracowany tydzień, weekend w szkole i coraz mniej czasu na przyjemności.. jednak jestem Alex i potrafię znaleźć chwilę wolnego czasu i spędzić go bardzo cennie :)
Tak oto stało się... mój kochany czarno-biały strój został sfotografowany przez znakomitego fotografa - Szadę Szadkowską.
Niby obiecałam sobie, że ten okres odpuszczę sobie plenery.. ale jednak coś mnie wzięło od środka i postanowiłam zaszaleć... jak już coś to po całości !
Soooo.... umówiłam się z Szadą i poszłyśmy ...do lasu :D ..tto NIE to co myślicie xDDD
Można to nazwać przyjemnością, lecz artystyczną !! Odziałam się, wymalowałam i GO !!
Ciekawe pomysły, przezabawna atmosfera na sesji oraz łzy - ze śmiechu i przez sporą warstwę cieni na powiekach..
Stylizację, zdjęcia i sesję chciałabym nazwać Light & Dark, cause.. ukazane są dwa oblicza.. Jaśniejsze - to spokojne i grzeczne..oraz Ciemne - mroczniejsze i przerażające.

Let's see a effects !!!::

LIGHT!!

DARK!!!!







Resztę zdjęć z serii LIGHT zobaczycie na mojej stronie FB :

Z serii DARK zobaczycie na blogu Szady:

oraz zapraszam na fanpage Szady Szadkowskiej :)


Dziekuję Szadzie jeszcze raz za sesję :) myslę, że to nie ostatni raz ^^
ahhhh idę wracać do rzeczywistości..
love <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz