Translate

poniedziałek, 6 stycznia 2014

" It's a new day... it's a new life .. and I feeling.. GOOD "

:)

Pierwsze dni tego Nowego Roku przyniosły mi sporo wrażeń, nowych decyzji oraz inspiracji.
Czyli myślę, że to może być dobry rok dla mnie oraz dla mojej twórczości, ale nie tylko. ;)
Nadal jestem w lekkim nieogarnięciu.. to wszystko tak nagle przyszło :)

Dostałam nową pracę ... co mnie cieszy .. nie jest ciężka.. trochę ręce bolą bo trzeba zapieprzać non stop i tylko masz 15 minut na odpoczynek..ale to nic.. tym lepiej.. nie dość, że szybciej zleci czas... nie będę rozmyslała o głupotach jak dotychczas i może moja kondycja się poprawi xD
Jedyny minus tym to, że będę miała mniej czasu na tworzenie.. Ale spokojnie.. jestem Alex :D potrafię kombinować, więc czas też sobie skombinuję..
Już powoli zaczynam umawiać się z poszczególnymi osobami na sesje tych stroi, których nie dokończyłam w poprzednim roku... ofc nie uważam tego za klęskę.. a nóż może coś przyjdzie mi lepszego na myśl i wyjdzie znakomicie.. maybe.. I think so !!

W szkole zaczyna się sesja.. ale to najmniejsze zmartwienie.. w sumie.. teraz nie mam żadnego zmartwienia..nawet nie umiem sobie go stworzyć..zero problemów.. oby jak najdłużej ^^

Poznałam kilka nowych i ciekawy osób, które wdrożyły w mój kolorowy umysł kilka dobrych aspektów do przemyślenia. Niby znam ich krótko a jednak mają w sobie coś co Cię motywuje. Mam tylko nadzieję, że te relacje będą owocne i nie zakłucą w moich planach. :)

Jak ma się wolny dzień..to chcesz jak najlepiej go spędzić..
Właśnie dziś wybrałam się z moim Friend <3 do parku... pogoda była świetna więc czemu nie !!
Rozkminy, plany i otwarte spostrzeżenia - power is back !!
Nie tylko rozkoszowałam się chwilą, ale też tym co mnie otaczało.. ciekawe miejsca, architektura i od razu "aha.. idealne na zdjęcia :) "..



Później oczywiście norma - czyli kotleciki ryżowe na kolację <3 i QAF.. :)
I ponowne rozkminy na temat dalekiej ( bądź bliskiej) przyszłości .. Wszystko do przemyslenia i zapoznania się... powoli do przodu. Taka dawka dobrej energii nadaje mi chęci do życia .. i oby tak dalej.. :)


W końcu kupiłam kalendarz.. więc będę ogarniać :D
I pierwszy raz wykonturowałam sobie nos !!!! Ru i Shoko będą ze mnie dumne <3 !!!!!!!

z dedykacją dla tych chwil i kochanych ludzi - Honey Mahogany :)



see you soon
love <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz