Translate

środa, 23 października 2013

Psychologically : One shot - many problems .. & info.

:)

One situaction..
One shot ...
One decision !!!!
... i nagle Twoje życie wywraca się do góry nogami. Najczęściej na tą gorszą stronę, niż lepszą. Jakby los chciałby przeprowadzić test na wytrzymałość i wytrwanie. Jedna rzecz zmienia nie tylko Ciebie.. ale też ludzi wokół Ciebie. Wtedy też masz pogląd na przebieg wydarzeń i przekonasz się na kogo tak na serio możesz liczyć w trudnych sytuacjach a na kogo nie. W wiekszej mierze ( i z własnych obserwacji) wynik zawsze jest...zaskakujący. Pozytywnie - negatywnie. Nawali nawet najlepszy przyjaciel a pomoże niespodziewana osoba .. w najgorszym wypadku nikt.. i jesteś zdany na siebie.. i co teraz ?

DZIAŁASZ MIMO WSZYSTKO !!!! nawet jeśli coś Cię trzymie, dążysz do tego by TOBIE było znowu dobrze.. nie patrzysz na innych i ich głupie komentarze..po co Ci one? by sie bardziej pogrążyć, hah ..jak to powiadał Magik : " Nawet jeśli wszyscy już w ciebie zwątpili pokaż, że się mylili."...  wierzyć w siebie to podstawa .. i pierwszy krok do sukcesu.. ;) Don't forget who you are !! Be Fabulous !!!

Ja też działam.. w swojej dobrej mierze .. nie daję się dopaść głupim myślom. Nie mam czasu na to ! Marzenia czekają...dość sporą drogę muszę przejśc by je osiągnąć . Am I crazy? Yep!! I am .. so what? Przynajmniej robie to co chce, kocham. W samotności, tak .. tak mi najlepiej ! Może oszalałam.. but I don't care . Leczyć się nie mam zamiaru, artyści od zawsze byli pierdolnięci :)

Aproposssss....
Była sesja :) w piątek otrzymam zdjęcia więccc.. za niedlugo post o tym :)
A jutro kolejna sesja..tym razem bardziej inna od innych.. trochę się boję, ale dla marzeń wszystko !!!

nutka na koniec




see you
love <3

1 komentarz:

  1. NO I HEJA CYCKI I DO PRZODU 8D jeszcze bedzie taki fame, że blogspot tego nie ogarnie

    OdpowiedzUsuń