Translate

poniedziałek, 28 października 2013

Cooporation with Monika Liszka and FB page.

:)

Nadszedł czas aby opowiedzieć o ciekawej i imponującej współpracy z młodą fotografką Moniką Liszką :) Dosłownie przypadkiem znalazłam jej portfolio na stronie maxmodels.pl ..zagadałam i tak się zaczeło.. Umówiłyśmy się na sesję zdjęciową z udziałem pięknej Jagody, która pozowała jak zawodowa modelka, wizażystką oraz fryzjerką i stylistką. Zdjęcia wyszły świetnie.. jestem z nich ogromnie zadowolona.  Mam nadzieje, że to nie ostatnia sesja. Waitinggg !!!!!
SO FABULOUS !!
oto efekty, lovitches !!!!













Chciałabym niezmiernie podziękować Monice Liszce za tak wspaniałe zdjęcia, poczucie humoru podczas sesji, za Jej ciepło i dobro oraz owocną współpracę. Dziękuję również reszcie ekipy za piękny wygląd Jagody oraz za miłą atmosferę :) <3




Sesja za sesją...szycie za szyciem..na moim profilu na FB już się nic nie mieści..dlatego postanowiłam założyć Facebook'ową stronę :) Tam będą wszystkie zdjęcia z danych sesji oraz inne atrakcje.
ZAPRASZAM !!!

https://www.facebook.com/creebulousdesigner


see you soon
love <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz