Translate

środa, 16 lipca 2014

"Straight out of fantasy"...

;)

No i tak... zdjęcia z ostatniej sesji z białą suknią, peleryną i kamizelką już są... i chcę się nimi pochwalić a cooo.!!!
Chcę jeszcze raz podziękować mojej kochanej artystycznej rodzince, która wpadła na taki ciekawy pomysł.. dodawanie mi otuchy w trakcie tworzenia.. ciepłego przyjęcia gotowych strojów i przecudnych efektów pracy..

Zdjęcia wykonała Agnieszka Pogorzałek Gross, którą pamiętacie ze zdjęć z Sakurą i Iv w parku, a jej prace możecie podziwiać na stronie na fb:

Fryzury i makijaż naszych kochanych modeli to dzieło Iv ;), którą dobrze znacie z metamorfoz na głowie i sesji z Agą:

Ta przeurocza dziewczyna na cudownym koniu (Secord) to moja przekochana córka Martyna ;)

A ten przystojniak to mój cudny syn, model Mateusz [MateuszKaczmarekModel]

<3







and.. little back..





do you like it?

-------------------------------------------------------------------------------------------------

teraz trochę przerwy ( albo i nie)..
kierunek - Germany !!!!!!!!!!!!!!

some pics before goo..








see you soon <3
love <3

1 komentarz:

  1. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie: http://vision-on-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń