Translate

środa, 18 czerwca 2014

Basic jacket for white dress..and some nice stuff..

;)
Gomen, za to że tyle mnie nie było..akurat mam tydzień wolnego to od razu zabrałam się do roboty, szycia i postowania..
Pamiętacie białą sukienkę z trenem ?


Wyszła dodatkowa opcja by doszyć do niej nakrycie wierzchnie..
Po długich poszukiwaniach znalazłam...w końcu... odpowiedni materiał w tym sezonie...
Dziś wolne więc wstałam o 8 rano i wzięłam się do pracy.

Dzień wcześniej narysowałam wstępną koncepcję..

Odpowiedni krój i ustalanie szerokości oraz długości

Wymodelować kaptur...

Trochę roboty i okrycie gotowe..


Teraz tylko ustalić jak konkretnie ma wyglądać przód..+ poprawki i przymiarki..

Kaptur jest wielki... moja głowa się w niej topi xD

...okazało się, że to okrycie wierzchnie..wraz wykrojem, podszewką, małą kieszonką ( która jest niewidoczna) i kapturem zajęła mi niecałe 5 i pół godziny. To najkrótszy czas na wykonanie bazowego okrycia wierzchniego z lekkim wykończeniem, jaki dotychczas miałam !!!
!!!!!!!!yaayyyy!!!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Ostatnio byłam na paru zakupach.. i znalazłam ciekawe rzeczy..








Za niedługo.. sesje.. yeahh !!!

love <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz